مشاوره رایگان مهاجرت به اسلواکی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

اسلواکی در قلب اروپا مرکزی واقع شده است. این کشور در سال های دارای کاهش نرخ بیکاری، رشد اقتصادی، رشد تولید ناخالص ملی، رفاه اجتماعی، بودن هزینه های زندگی، امنیت، جاذبه های گردشگری، دانشگاه های معتبر، کیفیت آموزشی بالا، کم بودن فساد، پایین بودن مالیات، و… است. در ویزامیزا با ارائه مقالات با اطلاعت به روز و کارآمد مسیر مهاجرت را برای شما روشن تر می کنیم همچنین موقعیتی برای ارتباط با مشاورین مجرب در حوزه مهاجرت برای شما ایجاد کردیم که بتوانید سوالات و ابهامات خود را در جلسات مشاوره آنلاین رایگان برطرف کنید.

  • مهاجرت کاری به اسلواکی
    برای مهاجرت کاری به اسلواکی اگر از کشورهای اتحادیه اروپا نیستید نیاز به ویزای کاری دارید. در صورتی که میخواهید از طریق جاب آفر به اسلواکی مهاجرت کنید، کارفرما اهل اسلواکی باید ابتدا 3 ماه آگهی استخدام موقعیت شغلی مورد نظر را در اسلواکی و 3 ماه در اتحادیه اروپا منتشر کند و در صورت پیدا نشدن نیروی کار مورد نظر برای نیروی کار خارجی جاب آفر صادر کند. همچنین با دریافت مجوز اقامت قانونی می توانید به صورت حضوری در اسلواکی کار پیدا کنید.
  • مهاجرت به اسلواکی از طریق سرمایه گذاری
    سرمایه گذاری در اسلواکی با توجه به شرایط خوب اقتصادی این کشور جزو بهترین روش های مهاجرت است. شما از طریق روش های مختلف می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید. مانند ثبت شرکت که نیاز به سرمایه اولیه حدود 25000 یورو، خرید ملک با سرمایه اولیه حدود 12000 یورو، و…
  • مهاجرت تحصیلی به اسلواکی
    شما می توانید بدون مدرک زبان به اسلواکی مهاجرت تحصیلی کنید و در داخل این کشور در دوره های زبان شرکت کرده و مدرک زبان دریافت کنید. اگر به زبان اسلواکی تسلط داشته باشید می توانید به صورت رایگان تحصیل کنید. اسلواکی دارای دانشگاه های معتبر و سیستم آموزشی با کیفیت است. دانشجویان می توانند حین تحصیل مشغول به کار دانشجویی شوند و بخشی از هزینه های زندگی یا تحصیل خود را پوشش دهند.
دکمه بازگشت به بالا