مهاجرتمهاجرت به کانادامهاجرت تحصیلی

معرفی برترین دانشگاه های کانادا

University of Guelph

این دانشگاه در سال 1864 در شهر گوئلف، اونتاریو تاسیس شد. دانشگاه گوئلف دارای محیطی پویا و فعال است، همچنین ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متنوع در حوزه های کشاورزی، مدیریت، علوم انسانی، و… می باشد. این دانشگاه از یکی از برترین مراکز تحقیقاتی و تحصیلی در کانادا شناخته می شود.

University of Waterloo

دانشگاه واترلو در سال 1975 در شهر واترلو، اونتاریو تاسیس شد. این دانشگاه محیطی دانشجو محور و کارآمد برای دانشجویان فراهم آورده است. از جمله دلایل شهرت این دانشگاه ارائه برنامه های تحصیلی متنوع در حوزه مهندسی، ریاضیات، بهداشت، علوم زندگی، و…؛ و همچنین برنامه های آموزشی پیشرو و همکاری نزدیک با صنایع مرتبط می باشد.

McMaster University

این دانشگاه در سال 1887 در شهر همیلتون، اونتاریو تاسیس شد. دانشگاه مک مستر ارائه دهنده 120 رشته تحصیلی در سطوح مختلف و حوزه های متنوع مانند علوم پزشکی، هنر، علوم اجتماعی، و… می باشد. همچنین محیطی پویا با امکانات فراوان، و شرایطی مناسب برای آینده دانشجویان اتباع و بین المللی از طریق همکاری با صنایع و جوامع مختلف ایجاد کرده است.

Western University

دانشگاه وسترن در سال 1878 در شهر لندن، اونتاریو تاسیس شد. این دانشگاه دارای محیطی پویا، اساتیدی برجسته و شرایطی مطلوب برای دانشجویان است که بتوانند با استفاده از همکاری دانشگاه با صنایع و جوامع مختلف آینده شغلی خود را تضمین کنند. دانشگاه وسترن ارائه دهنده دوره های تحصیلی متنوع همچون کسب و کار، علوم اجتماعی، مهندسی، هنرهای زیبا، و… می باشد.

Queen’s University

این دانشگاه پر طرفدار کانادا در سال 1841 در شهر کینگستون، اونتاریو تاسیس شده است. دانشگاه کویینز دارای محیطی متفاوت و پویا است که محیطی پژوهشی پیشرفته ای را در اختیار دانشجویان خود به جهت پیشرفت و ساختن آینده آنها قرار داده است، همچنین با حضور پویا در فعالیت های هنری و ورزشی محیط خوبی را برای کسب تجربه بیشتر دانشجویان فراهم آورده است. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متنوع در حوزه های علوم انسانی، مهندسی، پزشکی، کسب و کار، و… با اساتیدی مجرب می باشد.

Brock University

دانشگاه براک یکی از دانشگاه های موفق کانادا می باشد که در سال 1964 در شهر کترنیز، اونتاریو تاسیس شد. این دانشگاه محیطی مطلوب و متنوع برای دانشجویان در حوزه های مختلف مانند ورزش و هنر فراهم آورده است که بتوانند سال های دانشجو بودن خود را به طور پویا و پر بار پشت سر بگذارند و ارتباطات اجتماعی خود را تقویت کنند. دانشگاه براک ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های مختلفی همچون مدیریت، علوم زندگی، کسب و کار، و… با اساتید مجرب می باشد.

University of Toronto

این دانشگاه دارای 3 کمپوس می باشد: کمپوس اصلی، کمپوس مدیسون و کمپوس اسکاربور؛ و از معتبرترین دانشگاه های کانادا و جهان است. دانشگاه تورنتو ارائه دهنده برنامه تحصیلی در حوزه های مختلف مانند علوم پایه، پزشکی، مهندسی، کسب و کار، و… با اساتید برجسته می باشد. این دانشگاه دارای فعالیت های چشم گیر در زمینه های مختلف می باشد و باعث رشد حرفه ای دانشجویان و ایجاد فرصت های مطلوب برای آنها می شود.

Wilfrid Laurier University Waterloo Campus

دانشگاه ویلفرید لوریه از دانشگاه های موفق کانادا می باشد و شامل 2 کمپوس است که در شهرهای واترلو و برانتفورد واقع شده اند. درباره کمپوس واترلو می توان به برنامه های تحصیلی متنوع در حوزه های علوم اجتماعی، مهندسی، علوم زندگی، هنرهای زیبا، و… اشاره کرد؛ همچنین این دانشگاه محیطی پویا و فعال برای دانشجویان فراهم آورده است و موجب تجربه دانشجویی متمایز، توسعه فردی و داشتن موقعیتی برای استفاده از آموزش های با کیفیت می شود. از سوی دیگر به دلیل موقعیت مکانی جذاب این دانشگاه که نزدیک به شرکت ها و صنایع فناوری و اطلاعاتی است و می تواند موقعیت شغلی مناسبی برای دانشجویان به همراه داشته باشد مورد توجه قرار گرفته است.

Université de Sherbrooke

این دانشگاه فرانسوی زبان در سال 1954 در استان کبک تاسیس شد. دانشگاه شربور با بهره وری از اساتید مجرب و متخصص، امکانات پژوهشی پیشرفته، فضای آموزشی مدرن و آموزش مهارت های حرفه لازم به دانشجویان، ارائه دهنده برنامه های تحصیلی مختلفی در حوزه های علوم کاربردی، حقوق، مهندسی، کسب و کار، و… می باشد.

York University

دانشگاه یورک یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین دانشگاه های کانادا است که در سال 1959 در شهر تورنتو تاسیس شد. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متنوع در زمینه های روانشناسی، هنرها، مهندسی، کسب و کار، و… همراه با امکانات پژوهشی پیشرفته، فعالیت در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی متعدد، فضای آموزشی متمایز و اساتید مجرب می باشد و توانسته محیطی پویا و پیشرفته برای تحصیل دانشجویان فراهم آورد و موجب کسب تجربه مناسب برای آنها شود.

Carleton University

این دانشگاه در سال 1942 در شهر اتاوا تاسیس شد. دانشگاه کارلتون توانسته با ایجاد محیطی پویا و پیشرفته برای تحصیل، همکاری با اساتید و پژوهشگران مجرب و متخصص، فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی، آموزش مهارت های حرفه ای لازم برای آینده و زندگی دانشجویان و برنامه های تحصیلی در حوزه های مختلف همچون حقوق، هنرها، مهندسی، و… محیط علمی و پژوهشی مناسبی برای دانشجویان خود فراهم آورد.

University of Ottawa

دانشگاه اتاوا در سال 1848 در شهر اتاوا تاسیس شد. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متنوع در حوزه های اقتصاد، حقوق، مدیریت، و… با اساتید مجرب می باشد. دانشگاه اتاوا که در قلب کانادا واقع شده است از برترین مراکز پژوهشی این کشور شناخته می شود و فعالیت های گسترده ای نیز در زمینه های فرهنگی و ورزشی دارد.

Simon Fraser University

این دانشگاه در سال 1965 در شهر برنابی، استان بریتیش کلمبیا تاسیس شد. دانشگاه سایمون فریزر دارای موقعیت جغرافیایی مطلوب است که موجب می شود دانشجویان از زیبایی و انرژی طبیعت بکر بهره مند شوند، همچنین دارای فضای آموزشی مدرن و امکانات پژوهشی پیشرفته است. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف و زمینه های متفاوت مانند ریاضیات، کامپیوتر، کسب و کار، علوم زیستی، و… با اساتید مجرب و برجسته می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا