مشاوره رایگان مهاجرت به ایرلند

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

کشور ایرلند به عنوان سومین جزیره بزرگ اروپا شناخته می شود که عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است. این کشور به دو بخش ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند تقسیم شده است. مردم ایرلند به دو زبان انگلیسی و ایرلندی صحبت می کنند، با این حال زبان انگلیسی رایج تر است. کشور ایرلند دارای رشد اقتصادی خوب، رفاه اجتماعی بالا، نرخ بیکاری پایین، امنیت سیاسی و اجتماعی، مالیات کم، حضور شرکت های بین المللی مطرح، پیشرفت و توسعه جامعه، دانشگاه های معتبر، و… می باشد. در ویزامیزا سعی میکنیم با ارائه مقالات با اطلاعاتی بروز امر مهاجرت را برای شما آسان تر و مسیر را شفاف تر کنیم، و با ارائه مشاوره رایگان مهاجرت سوالات و ابهامات شما را کمتر کنیم.

  • مهاجرت به ایرلند از طریق سرمایه گذاری
    برای سرمایه گذاری در ایرلند روش های مختلفی وجود دارد که همه آنها پس از گذشت 5 سال باعث دریافت اقامت دائم ایرلند می شوند. این روش ها شامل خرید ملک با سرمایه اولیه حدود 2 میلیون یورو، برنامه استارتاپ با سرمایه حداقل 50,000 یورو، خرید اوراق دولتی با سرمایه اولیه حداقل 500,000 یورو، ثبت شرکت با سرمایه اولیه حدود 2 میلیون یورو می باشد.
  • مهاجرت تحصیلی به ایرلند
    ایرلند دارای دانشگاه های معتبر با سطح علمی مناسب است. شما برای شروع به تحصیل در ایرلند و دریافت ویزای تحصیلی این کشور نیاز به دریافت پذیرش از یکی دانشگاه های معتبر این کشور را دارید. شما این شانس را نیز دارید که پیش از شروع دانشگاه در دوره های زبان در کشور ایرلند به مدت یک سال شرکت کنید و از این طریق ویزای تحصیلی دریافت کنید. پس از پایان تحصیل نیز می توانید در این کشور کار پیدا کنید و مشغول به کار شوید.
  • مهاجرت کاری به ایرلند
    برای مهاجرت کاری به ایرلند به یک جاب آفر یا اعتبار 2 سال از سوی یک کارفرما ایرلندی نیاز دارید. پس از دریافت جاب آفر می توانید ویزای کاری با اعتبار 6 ماه دریافت کنید و تا 3 سال آن را تمدید کنید.
دکمه بازگشت به بالا