مهاجرتمهاجرت به کانادانکات کاربردی برای مهاجرت

کاندو (کاندومینیوم) چیست؟ تفاوت کاندو با آپارتمان

هزینه اجاره کاندو و آپارتمان

کاندو معمولا گران تر است به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی بیشتر؛ امکاناتی مانند سالن ورزشی، کتابخانه، استخر لوکس و… .معمولا هزینه های خدمات آب و برق در اجاره ملک گنجانده شده است پس در هنگام عقد قرارداد درباره آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

آپارتمان ها معمولا شرایطی معمولی و نرمال دارند اما کاندو ها به لطف مالکین آنها شرایط رفاهی خاص تر، مطلوب تر و شخصی سازی شده تری دارند.

مسائل مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود

کاندو از خود مالک اجاره می شود و مبلغ اجاره به صورت مستقیم به مالک پرداخت می شود، اما آپارتمان از شرکت اجاره می شود و هزینه اجاره نیز به شرکت پرداخت می شود.

کاندو ها معمولا دارای پارکینگ اختصاصی هستند که یا هزینه آنها با اجاره محاسبه می شود یا به صورت یک مبلغ اضافه، بسیاری از آپارتمان ها ترکیبی از پارکینگ و زیرزمین را ارائه می دهند که هزینه آنها با مبلغ اجاره محاسبه می شود.

هم کاندو هم آپارتمان به بیمه مستاجر نیاز دارند، در نتیجه باید در بودجه خود هنگام مهاجرت به کانادا این مورد را نیز در نظر بگیرید.

در نهایت موضوعی که مهم است مقرون به صرفه بودن محل سکونت و موقعیت مکانی آن است، پس بهتر است روی انتخاب کاندو یا آپارتمان وسواس زیادی نشان ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا