مهاجرتمهاجرت به استرالیانکات کاربردی برای مهاجرت

آسان ترین راه مهاجرت به استرالیا (بررسی راحت ترین روش مهاجرت به ملبورن)

طبق آمار به دست آمده مردم کشور استرالیا در گروه شاد ترین مردم جهان قرار دارند. از مهم ترین دلایلی که مردم از سایر نقاط دنیا به استرالیا مهاجرت می کنند اقتصاد قوی و پویا این کشور است.

نرخ بیکاری در استرالیا بسیار پایین است، مردم این کشور دائم در حال کار و فعالیت هستند و از سطح رفاهی و اجتماعی خوبی برخوردارند.

با توجه به مزایای جذاب و پر منفعت این کشور مهاجران بیشتری به این کشور جذب می شوند و طبیعتا کسب اقامت استرالیا سخت تر می شود، از این رو بسیاری از این مهاجرین به دنبال آسان ترین مسیر برای مهاجرت به این کشور رویایی هستند، در ادامه چند روش برای مهاجرت به استرالیا و ملبورن را بررسی می کنیم:

آسان ترین راه مهاجرت به استرالیا (بررسی راحت ترین روش مهاجرت به ملبورن)

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ها جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت این کشور، سرمایه گذاری است. این روش برای کارآفرینان و افرادی که قصد فعالیت های اقتصادی یا مدیریت کسب و کار دارند. در ابتدا به متقاضی ویزا موقت 4 سال و 3 ماه داده می شود، در صورتی که متقاضی به تمام شرایط مهاجرت عمل کند می تواند اقامت متوقتش را به اقامت دائم تبدیل کند و همچنین برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز اقامت دائم را نیز کسب کند.

اگر متقاضی قصد سرمایه گذاری در اقتصاد استرالیا را داشته باشد نه کسب و کار توسط شخص خودش، باید سرمایه اش، که حداقل 1.5 میلیون دلار است، را به مدت 4 سال در اختیار بازارهای استرالیا قرار دهد، بعد از آن می تواند سرمایه اولیه به همراه سود یا ضررش را پس بگیرد.

در این روش داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما پس از ورود به استرالیا باید با پرداخت مبلغی دوره های آموزشی زبان را در آن کشور آغاز کند، به مبلغ 9795 دلار برای متقاضی و 4890 دلار برای هر فرد از خانواده که بالای 18 سال دارد.

شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا

  • سن متقاضی زیر 55 سال
  • دارای سابقه مدیریت کسب و کار
  • دارای کسب و کار با درآمد سالانه 500,000 دلار استرالیایی
  • تمکن مالی متقاضی و همسرش (اگر متاهل است) باید بیش از 800,000 دلار باشد
  • متقاضی باید به مدت 2 سال در یک شغل پر درآمد در کشورش فعالیت داشته باشد
  • متقاضی پس از مهاجرت به استرالیا باید 2 نیروی کار استرالیایی استخدام کند
  • متقاضی جهت اخذ اقامت دائم استرالیا باید گردش مالی سالانه 15 میلیارد تومان داشته باشد

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

اگر متقاضی سرمایه کافی جهت سرمایه گذاری در ایتالیا ندارد می تواند از این روش به عنوان یکی دیگر از روش های آسان مهاجرت به استرالیا اقدام کرد. برای اقدام مهاجرت از این روش باید 65 امتیاز کسب کرد.

انواع

  • ویزای 189 استرالیا
    با داشتن امتیاز کافی می توان این ویزا را اخذ کرد، اما به دلیل رقابت زیاد بهتر است 80 امتیاز کسب شود. در این ویزا نیازی به اسپانسر نیست.
  • ویزای 190 استرالیا
    در این ویزا متقاضی باید یک اسپانسر ایالتی داشته باشد، به دلیل کم بودن نیروی کار محلی کارفرما نیروی کاری که شرایط فعالیت در کار مورد نظر را داشته باشند می پذیرد. متقاضی باید 2 سال در ایالت مربوطه تعهد بدهد. دامنه کاری وسیعی دارد.
  • ویزای 491 استرالیا
    اعتبار این ویزا 5 ساله است. نیاز به اسپانسر ایالتی دارد. متقاضی می تواند به همراه خانواده خود به استرالیا مهاجرت کند.

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به استرالیا

  • فرم تقاضای ویزا استرالیا
  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • عکس رنگی 6×4
  • کارت پایان خدمت
  • گواهی تمکن مالی
  • ترجمه تمامی مدارک

 

مهاجرت ماهرانه به ملبورن

از این روش زمانی می توان استفاده کرد که شخص در سیستم امتیازدهی، امتیاز کافی را کسب کند، مهارت کافی را داشته باشد، توانایی و تجربه کاری خوبی را دارا باشد می تواند از این روش اقدام کند و از ویزاهایی برنامه مهاجرتی ماهرانه مانند ویزای 190 یا 189 بهره مند شود.

مهاجرت تحصیلی به ملبورن

دانشجو باید دارای شرایط لازم باشد، عواملی مانند سوابق تحصیلی درخشان، مهارت زبان و مدرک زبان، پذیرش دانشگاه و… می تواند برای مهاجرت به ملبورن از این روش استفاده کند، پس از اخذ مدرک دانشجو می تواند برای پیدا کردن کار اقدام کند.

مهاجرت کاری به ملبورن

اگر متقاضی مهارت خاص و تجربه کاری داشته باشد می تواند از این روش برای مهاجرت به ملبورن استفاده کند، و همچنین برای ویزاهایی مانند ویزا کاری 485 یا ویزای کاری 496 اقدام کنید.

مهاجرت خانوادگی به ملبورن

اگر یکی از اعضای خانواده یا از اقوام نسبتا نزدیک متقاضی در ملبورن زندگی می کنند، می تواند از طریق آنها برای مهاجرت به ملبورن اقدام کنند.

امکانات برنامه های حمایتی

برخی از برنامه های حمایتی برای مهاجران در ملبورن وجود دارد که به متقاضی کمک می کند که سریع تر به جوامع محلی ملحق شوند و کاملا در ملبورن مستقر شوند.

استفاده از خدمات مشاوره مهاجرت

استفاده از خدمات مشاوره مهاجرت می تواند کمک شایانی برای متقاضیان باشد. بهره گیری از اطلاعات و تجربیات مشاورین متخصص می تواند به متقاضی جهت انتخاب بهترین روش و مسیر به متقاضی کمک کند.

و در نهایت

برای انتخاب بهترین و آسان ترین روش بهتر است هر روش را با موقعیت و شرایط خودتان مقایسه و بررسی کنید. در صورتی که یک روش نزدیک ترین شرایط را به شرایط شما داشته باشد قطعا مهاجرت برایتان آسان تر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا