مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

طی سال های اخیر آلمان از کشورهای محبوب برای مهاجرت به حساب می آید و بسیار مورد توجه متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. از این رو در ویزامیزا سعی کردیم مقالاتی با اطلاعات بروز و مفید تهیه و ارائه کنیم، از سوی دیگر امکان مشاوره با مشاورین باتجربه در حوزه مهاجرت به آلمان را فراهم کنیم، که در نهایت انتخاب بهترین مسیر برای مهاجرت به آلمان به صورت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و… برای شما عزیزان آسان تر شود.

  • مهاجرت تحصیلی به آلمان
    آلمان به دلیل امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و آلمانی، پیدا کردن کار پس از پایان تحصیل و… از مقاصد محبوب برای دانشجویان مهاجر است. تحصیل در آلمان به تنهایی منجر به دریافت اقامت دائم این کشور نمی شود، بلکه درصورتی که دانشجو پس از اتمام تحصیل شروع به کار کند می تواند اقامت دائم آلمان را اخذ کند، دانشجو 18 ماه وقت دارد شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود پیدا کند در غیر این صورت باید آلمان را ترک کند.
  • مهاجرت کاری به آلمان
    یکی از بهترین روش های مهاجرت به آلمان از طریق کار است، به طوری که اگر متقاضی واجد شرایط لازم این مهاجرت باشد پیشنهاد میشود بی درنگ از طریق مهاجرت کاری اقدام کند نه سایر روش ها. برای کسب ویزای کاری آلمان وجود دارد: جاب آفر و جستجوی شغل.
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری
    سرمایه گذاری یکی دیگر از روش های مهاجرت به آلمان است. متقاضی می تواند با سرمایه حتی اندک یک شرکت به ثبت برساند و اقامت یا تابعیت آلمان را کسب کند.
  • مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
    این روش به دلیل سو استفاده هایی که از آن انجام شده است بسیار سختگیرانه تر از سوی دولت پیگیری میشود پس متقاضی اگر واقعا درباره ازدواج جدی است باید از این روش استفاده کند. متقاضی با ازدواج با یک فرد آلمانی یا شخصی که مقیم آلمان است می تواند از طریق ویزای ازدواج به آلمان مهاجرت کند.
دکمه بازگشت به بالا