مشاوره رایگان مهاجرت به یونان

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

یونان از کشورهای حوزه شینگن است و در سالهای اخیر از کشورهایی به شمار می رود که اقتصاد رو به رشد دارند، از سویی آب و هوای مطلوب این کشور می تواند از دیگر مزیت های مهاجرت به آنجا باشد. این کشور دارای امنیت خوب، هزینه های پایین زندگی، سطح بهداشت و درمان بالا، و… می باشد. در ویزا میزا سعی کردیم روش های مختلف مهاجرت به یونان را در مقالات تهیه شده در این سایت شرح دهیم، و برای انتخاب هر نوع روش مهاجرت به یونان به شما از طریق کمک مشاورین باتجربه کمک کنیم.

  • مهاجرت به یونان از طریق تحصیل
    یونان از کشورهای مقرون به صرفه برای تحصیل است. دانشجویان اتحادیه اروپا نیازی به دریافت ویزای تحصیلی برای تحصیل در یونان ندارند. دانشجویان سایر کشورها پس از دریافت پذیرش از یکی دانشگاه های یونان می توانند برای دریافت ویزای تحصیلی یونان اقدام کنند و به این کشور سفر کرده و تحصیل خود را آغاز کنند.
  • مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی
    این روش از مهاجرت که به نام Financial Independent Person یا FIP نیز در یونان شناخته می شود از آسان ترین راه های مهاجرت است، به افرادی که قصد مهاجرت دارند و از سرمایه خوبی برخوردار هستند روش های سرمایه گذاری پیشنهاد می شود که تمکن مالی از بهترین آنها است. معمولا در مدت زمان 2 ماه می توانید کارهای اقامت را انجام دهید و همسر و فرزندانتان را نیز به یونان ببرید. مدت این اقامت 2 ساله و در پایان هر 2 سال می توانید آن را تمدید کنید و در نهایت اقامت دائم یونان را اخذ کنید. از آنجایی که نمی توانید در یونان از طریق این روش مهاجرت کار کنید می توانید با راه اندازی کسب و کار شخصی یا ثبت شرکت درآمدزایی داشته باشید.
  • مهاجرت به یونان از طریق ازدواج
    شخصی که قصد دارد با تبعه یونانی ازدواج کند با در کشور یونان حضور قانونی داشته باشد. اگر زوجین بتوانند ازدواج خود را ادامه بدهند و طلاق نگیرند، همسر خارجی می تواند اقامت 10 ساله یونان را دریافت کند.
دکمه بازگشت به بالا