مهاجرتمهاجرت تحصیلینکات کاربردی برای مهاجرت

معرفی 10 دانشگاه برتر جهان در رشته دندانپزشکی

دانشگاه میشیگان آن آربور – USA

دانشگاه میشیگان یکی دانشگاه های معتبر و بزرگ آمریکا است که در ایالت میشیگان واقع شده است. این دانشگاه عضو اتحادیه دانشگاه های عمومی بزرگ (AAU) می باشد. دانشگاه میشیگان ارائه دهنده برنامه های تحصیلی متنوع و در زمینه های مختلف مانند هنر، حقوق، علوم، و…، امکانات پژوهشی فراوان و جو آموزشی پویا می باشد و توجه دانشجویان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

مرکز آکادمی دندانپزشکی آمستردام، هلند

این مرکز بخشی از دانشگاه آمستردام است و یکی از مراکز معتبر آموزشی در زمینه دندانپزشکی می باشد. آکادمی دندانپزشکی آمستردام ارائه دهنده آموزش های به روز، برنامه های تحصیلی متنوع، تحقیقات پیشرفته با استفاده از تیم های متخصص و تجهیزات پیشرفته در زمینه دندانپزشکی می باشد و همچنین خدمات درمانی با کیفیت در همین زمینه نیز ارائه می دهد.

دانشگاه هنگ کنگ

این دانشگاه در سال 1911 تاسیس شد و به یک مرکز مهم در آموزش، تحقیقات و خدمات به جوامع محلی و جهانی تبدیل شد. دانشگاه هنگ کنگ به یکی از مراکز پژوهشی برجسته در منطقه تبدیل شده است و به دلیل نزدیک بودن به صنایع محلی و بین المللی نقش مهمی در صنعت و پیشرفت علمی و فناوری دارد. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف و زمینه های متفاوت مانند هنر، اقتصاد، علوم، و… می باشد و فرصت های آموزشی بین المللی فراوانی را به وجود آورده است.

دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو

دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو در سال 1874 تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از برجسته ترین مراکز در آموزش، پژوهش و خدمات بهداشتی در ژاپن شناخته می شود. همچنین یکی از مراکز معتبر در زمینه پزشکی و دندانپزشکی می باشد و تحقیقات پیشرفته ای در زمینه های مختلف مانند بهداشت عمومی، پزشکی بالینی، و… ارائه می دهد. دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو دانشکده های مختلفی در زمینه های مختلف پزشکی و دندانپزشکی دارد و برنامه های تحصیلی مختلفی ارائه می دهند. این دانشگاه ارتباط نزدیکی با بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد که موقعیت تحصیلی و کاری خوبی برای دانشجویان ایجاد می کند.

کینگز کالج، لندن

این دانشگاه در سال 1829 تاسیس شد و به مرور زمان به یکی از برجسته ترین مراکز آموزش در سطح جهان تبدیل شد. دانشگاه کینگز از تجهیزات پیشرفته و همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگ در صنعت بهره می برد تا به پیشرفت علم در جهان کمک کند. این دانشگاه فعالیت های عملی خود را در بیش از ده دانشکده انجام می دهد که شامل تنوع بالایی هستند از علوم پایه گرفته تا علوم اجتماعی، همچنین دانشگاه کینگز ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف از کارشناسی تا دکتری می باشد.

دانشگاه برن، سوئیس

دانشگاه برن یکی از معتبر ترین دانشگاه های سوئیس و یکی از مهم ترین مراکز آموزش عالی و پژوهش در اروپا می باشد. این دانشگاه دارای بیش از 14 دانشکده و مرکز تحقیقاتی مختلف است که در زمینه های مختلف علوم طبیعی، علوم انسانی، مهندسی،و… فعالیت می کنند. دانشجویان در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکتری می توانند در این دانشگاه تحصیل کنند. دانشگاه برن با ارائه فرصت های آموزشی متنوع بین المللی دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.

موسسه کارولینسکا، سوئد

این موسسه در سال 1810 در سوئد تاسیس شد و به عنوان یکی از مهم ترین مراکز آموزش پزشکی و پژوهش در حوزه های بهداشت و پزشکی در جهان شناخته می شود. موسسه کارولینسکا ارتباط نزدیکی با بیمارستان ها و مراکز بهداشتی سوئد دارد و بخش های مختلفی را از جمله پزشکی، مامایی، دندانپزشکی، و… را در بر می گیرد، همچنین از زیر مجموعه های آموزشی و پژوهشی متنوعی برخوردار است که در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند.

دانشگاه زوریخ، سوئیس

دانشگاه زوریخ از معتبر ترین و برجسته ترین دانشگاه های سوئیس است و در سال 1833 در شهر زوریخ فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را آغاز کرده است. این دانشگاه بیش از 12 دانشکده و واحد تحقیقاتی دارد که در زمینه های مختلفی مانند علوم اجتماعی، مهندسی، علوم طبیعی، و… فعالیت می کنند. دانشگاه زوریخ ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در سطوح مختلف و حوزه های متنوع است و به عنوان یکی از مراکز پژوهشی برجسته در اروپا شناخته می شود.

دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو (UCSF)

UCSF یکی از برترین مراکز درمانی و پژوهشی در حوزه بهداشت و پزشکی شناخته می شود. شمال 4 دانشکده اصلی پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و فناوری های بهداشتی است. این دانشگاه با ارتباط نزدیک با بیمارستان ها و مراکز درمانی منطقه به عنوان یکی از مراکز مهم درمانی و پژوهشی در سطح جهان شناخته می شود. UCSF یکی از رهبران در تحقیقات پزشکی و علوم زیستی است و به تولید دانش و نوآوری های پیشرو در زمینه هایی از جمله سرطان شناسی، علوم پایه، نوروساینس، و… می پردازد.

دانشگاه هاروارد، USA

دانشگاه هاروارد یکی از معتبر ترین و برجسته ترین دانشگاه های جهان استو به عنوان یکی از مراکز پیشرو در تحقیقات پیشرفته و فناوری های نوین شناخته می شود. این دانشگاه دارای بیش از 12 دانشکده در زمینه های علوم پایه، پزشکی، حقوق، هنر، و.. می باشد. دانشگاه موسس مدارس حرفه ای زیادی مانند مدرسه کسب و کار هاروارد است که به عنوان یکی از برترین مدارس حرفه ای جهان شناخته می شود. همچنین دانشگاه هاروارد بزرگ ترین کتابخانه دانشگاهی در جهان را دارد و به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی، تاریخی و هنری شناخته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا