مهاجرتمهاجرت به عربستاننکات کاربردی برای مهاجرت

شرایط ویزای استارتاپی عربستان

محصولات جدید اقامتی پریمیوم فرصت های بی نظیری را برای اقامت در عربستان سعودی به دارندگان ارائه می دهد.

عربستان سعودی پنج نوع جدید ویزا را معرفی کرده است که آن‌ها “محصولات پریمیوم اقامتی” معروف هستند، با هدف جلب نیروی متخصص ماهر و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء وضعیت این کشور به عنوان یک مرکز جهانی.

این اقدام با هدف افزایش تحول اقتصادی در عربستان سعودی انجام شده است، با ایجاد فرصت‌های شغلی و انتقال دانش. دسته‌های جدید ویزا شامل توانمندی‌های ویژه، استعدادهای ویژه، سرمایه‌گذار، کارآفرین و مالک املاک می‌باشند و برای دارندگان این ویزاها فرصت‌های بی‌نظیری برای زندگی در عربستان سعودی فراهم می‌کنند.

این ویزاهای جدید برای نیروی کار متخصص، استعدادها و سرمایه‌گذارانی طراحی شده‌اند که در دسته‌های خاصی جای می‌گیرند.

دکتر ماجد بن عبدالله الکسابی، رئیس هیئت مدیره مرکز اقامتی پریمیوم، روز چهارشنبه پنج محصول پریمیوم اقامتی جدید را معرفی کرد و تاکید کرد که این حرکت مسیر عربستان سعودی را به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش و متنوع در بخش‌های جدید تسریع می‌کند.

او همچنین تاکید کرد که درهای تمامی محصولات پریمیوم اقامتی برای کسانی که می توانند به اقتصاد ملی ارزش افزوده و فعالانه در سفر توسعه سریع عربستان سعودی تحت ویژن ۲۰۳۰ شرکت کنند، باز است.

با این حال، جزئیاتی در مورد مدت زمان این پنج نوع ویزا و هزینه‌های مرتبط با آنها برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان که قصد دارند آنها را بدست آورند، اعلام نشده است.

دسته توانمندی‌های ویژه:

اقامتی “توانمندی‌های ویژه” برای مدیران اجرایی و حرفه‌ای‌هایی در زمینه‌های بهداشت، علم و تحقیقات است و هدف از آن جلب افراد با مهارت‌ها و تجربیات منحصر به فردی است که می‌توانند به انتقال دانش و فناوری کمک کنند.

دسته استعدادهای ویژه:

اقامتی “استعدادهای ویژه” هدف ادغام حرفه‌ای‌های ماهر و افراد با استعداد در بخش‌های فرهنگی و ورزشی پر جنب و جوش و رو به رشد عربستان سعودی است.

دسته سرمایه‌گذار:

در همین حال، اقامتی “سرمایه‌گذار” برای سرمایه‌گذارانی طراحی شده است که به دنبال سرمایه گذاری از چشم‌انداز تجاری پر رونق عربستان سعودی هستند و بازدهی بالا از سراسر اقتصاد کسب کنند.

دسته کارآفرین:

علاوه بر این، اقامتی “کارآفرین” برای کسانی است که به عنوان کارآفرینان آینده و صاحبان پروژه‌های نوآورانه، می‌خواهند استارتاپ‌های خود را در عربستان سعودی راه‌اندازی و توسعه دهند و به سفر تحول اقتصادی جاه‌طلبانه کشور کمک کنند.

دسته مالکان املاک:

اقامتی “مالکان املاک” برای افرادی طراحی شده است که دارای املاک هستند و می‌خواهند از کیفیت استثنایی زندگی در کشور لذت ببرند و از بازار املاک ویژه عربستان سعودی که در سال های اخیر تحول و توسعه سریع و جامعی داشته است، بهره‌مند شوند‌.

این پنج محصول با همکاری با شرکای استراتژیک مرکز اقامتی پریمیوم در طول چند سال گذشته توسعه یافته‌اند.

این محصولات تعدادی از مزایا را برای دارندگان فراهم می‌کنند، از جمله قابلیت انجام کسب‌وکار، مالکیت املاک، دریافت مجوز کار برای دارندگان و اعضای خانواده، و مزایای دیگری که مرکز اقامتی پریمیوم به همکاری با شرکای دولتی ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا