مهاجرتمهاجرت به آلمانمهاجرت تحصیلینکات کاربردی برای مهاجرت

معرفی دانشگاه های آلمان با بیشترین پذیرش

Schiller International University

این دانشگاه در آلمان تاسیس شده است اما دارای شعب در کشورهای دیگری مانند اسپانیا، آمریکا، فرانسه، و… نیز دارد. این دانشگاه ارائه دهنده برنامه های تحصیلی به دانشجویان بومی و بین المللی در رشته های مختلف مانند مدیریت کسب و کار، روابط بین الملل، اقتصاد، و… است. دانشگاه Schiller برنامه های تحصیلی خود را عموما به صورت تخصصی ارائه می کند و باعث جذب دانشجویان بین المللی ای شده است که قصد دارند تجربه کسب کنند و شانس بیشتری برای ورود به بازار کار داشته باشند.

Berlin International University of Applied Sciences

یک دانشگاه کاربردی است که به صورت خصوصی در شهر برلین اداره می شود. این دانشگاه برنامه های تحصیلی خود را در سطوح مختلف و اکثرا برای دروس عملی و کاربردی ارائه می دهد.

Ludwig-Maximilian University

این دانشگاه در سال 1472 در شهر مونیخ تاسیس شد. یکی از دانشگاه های معتبر در سطح جهان است که بیش از 50,000 دانشجو بین المللی از بیش از 130 کشور دنیا دارد. برای دانشجویان بین المللی خود محیطی چند فرهنگه فراهم کرده و با ارتباط با دانشگاه و موسسات مختلف در جهان توانسته محیطی مناسب برای کسب تجربه آنها می شود. دانشگاه Ludwig-Maximilian ارائه دهنده بیش از 150 برنامه تحصیلی در رشته های متنوع مانند ریاضیات، علوم اجتماعی، علوم انسانی، و… می باشد.

University of Heidelberg

تاسیس دانشگاه هایدلبرگ به قرن 14 میلادی در شهر هایدلبرگ بر می گردد. این دانشگاه دارای تاریخچه غنی، کیفیت آموزشی بالا و ارتباط با دانشگاه و موسسات آموزشی در سراسر جهان است که موجب شده مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی باشد. دانشگاه هایدلبرگ از دانشگاه های تحصیلات تکمیلی معتبر دنیا است که ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در رشته های مختلفی مانند حقوق، علوم طبیعی، مهندسی، دادگستری، و… می باشد.

University of Freiburg

از دیگر دانشگاه های محبوب در اروپا با تاریخی 500 ساله در شهر فرایبورگ است. این دانشگاه دارای فرهنگ غنی، محیطی زیبا و ارتباطات گسترده با موسسات آموزشی و دانشگاه های بین المللی است که باعث جذب هرچه بیشتر دانشجویان بین المللی می شود. دانشگاه فرایبورگ دارای امکانات و تجهیزات آموزشی پیشرفته و برنامه های تحصیلی با کیفیت در زمینه های علوم زیستی، دادگستری، مهندسی، و… می باشد.

Free University of Berlin

دانشگاه آزاد برلین در سال 1948 در شهر برلین تاسیس شد و از معتبر ترین دانشگاه های اروپا و آلمان شناخته می شود. این دانشگاه بر کیفیت آموزش و تحقیقات تاکید زیادی دارد و با اساتید معتبر همکاری دارد و از تجهیزات پیشرفته بهره مند است. دانشگاه آزاد برلین ارائه دهنده تمامی دروس علمی همچون علوم زیستی، علوم اجتماعی، حقوق، و… است. این دانشگاه دارای ارتباطات گسترده با موسسات آموزشی در سراسر جهان است و محیطی پویا و چند فرهنگی برای دانشجویان بین المللی خود فراهم کرده است.

University of Leipzig

این دانشگاه در سال 1409 در شهر لایپزیگ تاسیس شد و از آن زمان به حال یکی از برجسته ترین و قدیمی ترین مراکز معتبر آموزش و پژوهش در اروپا به شمار می رود. این دانشگاه دارای محیط فرهنگی غنی، جاذبه های گردشگری و ارتباطات گسترده با دانشگاه های بین المللی است و به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. این دانشگاه با تاکید بر کیفیت آموزش و بهره مندی از اساتید معتبر و تجهیزات پیشرفته ارائه دهنده برنامه های تحصیلی در زمینه های مختلفی همچون مهندسی، علوم زندگی، علوم اجتماعی، و… است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا