مهاجرتمهاجرت به آلماننکات کاربردی برای مهاجرت

مهاجرت به آلمان برای بخش درمان

پزشک عمومی

با مهاجرت به آلمان قرار نیست به درآمد خیلی بالایی برسید اما می توانید یک زندگی خوب را داشته باشید. آلمان به پزشک نیاز دارد و حتی شما می توانید پس از مهاجرت اقدام به دریافت تخصص کنید.

پزشک متخصص

درآمد در آلمان برای پزشکان به مراتب کمتر از ایران است، از این رو از جذابیت مهاجرت به این کشور برای پزشکان کم می شود. این موقعیت وجود دارد که بتوانید تخصص دیگری نیز کسب کنید.

دندانپزشک

امتحانات و شرایط ورودی برای دندانپزشکان سخت تر است، زیرا نیاز آلمان برخلاف پزشکان به دندانپزشکان کمتر است.
پس از اخذ مجوز کار باید تا 2 سال تحت نظر یک دندانپزشک دیگر فعالیت کنید، پوزیشن تخصص وجود ندارد، یادگیری زبان، اخذ ویزا، شرکت در امتحاناتی که محدودیت دفعات دارد و ممکن است زمان انتظار آنها تا 1 سال برسد،و اخذ مجوز کار ممکن است تا 4 سال زمان ببرد.

پرستار، تکنسین دندانپزشک، تکنسین پروتز

امکان پیدا کردن کار با درآمدهای قابل توجه برای این پوزیشن های کاری به دلیل کم بودن نیروی کار در آلمان وجود دارد، اما شما باید مدرک زبان B2 آلمان را داشته باشید و دوره های آموزشی آسبیلدونگ را نیز پشت سر بگذارید.

داروسازی

در آلمان نیازی به نیروی کار داروساز ندارد از این رو مانند پزشکی پروسه سخت تری را باید طی کنید و کار پیدا کردن راحت نخواهد بود. شما باید امتحان دانش علوم پزشکی KP که به صورت تئوری و شفاهی گرفته می شود را پشت سر بگذارید و مدرک زبان آلمانی C1 داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا