مشاوره رایگان مهاجرت به اوکراین

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

اوکراین در مرز آسیا و اروپا قرار دارد و مردم این کشور به زبان اوکراینی و روسی صحبت می کنند. موقعیت مناسب جغرافیایی این کشور، هزینه های پایین تحصیل، مهاجر پذیر بودن اوکراین، اقتصاد رو به رشد، خدمات شهروندی خوب، پایین بودن هزینه های زندگی، پایین بودن هزینه های اجاره منزل، و… مقصد تعداد زیادی از مهاجران قرار گرفته است. شما در ویزامیزا می توانید با مطالعه مقالات منتشر شده اطلاعات کارآمد و به روز در خصوص مهاجرت کسب کنید و با ارتباط و مشاوره رایگان با مشاورین باتجربه در حوزه مهاجرت به سوالات خود پاسخ دهید.

  • مهاجرت تحصیلی به اوکراین
    دانشجویان به دلیل هزینه های پایین تحصیل، سیستم آموزشی مناسب، ساده بودن روند پذیرش در دانشگاه های اوکراین، امکان کار حین تحصیل، و… تمایل زیادی به مهاجرت تحصیلی به اوکراین را دارند. از سویی متقاضیانی که مدرک زبان ندارند با شرکت در دوره های پادفک اوکراین می توانند مدرک زبان معتبر و ویزای تحصیلی دریافت کنند.
  • مهاجرت کاری به اوکراین
    برای مهاجرت کاری شما باید یک کارفرما اوکراینی پیدا کنید و با او در ارتباط باشید. کارفرما برای صدور جاب آفر برای شما باید آگهی استخدام موقعیت شغلی مورد نظرش را در اوکراین منتشر کند و در صورتی که طی 3 ماه نیروی کار مورد نظرش یافت نشد همان آگهی را در اتحادیه اروپا منتشر کند در صورت یکسان بودن نتایج می تواند برای شما جاب آفر صادر کند و شما مراحل درخواست ویزای کار خود را آغاز کنید.
  • مهاجرت به اوکراین از طریق سرمایه گذاری
    شما از 3 روش می توانید در اوکراین سرمایه گذاری کنید: ثبت شرکت که نیاز به سرمایه اولیه 100,000 دلار دارد، این روش به دلیل ساده بودن و کم بودن مالیات در اوکراین به صرفه است؛ خرید ملک به ارزش 100,000 دلار، به دلیل ریزش قیمت ملک در اوکراین خرید ملک مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است اما لازم به ذکر است که خرید ملک باعث دریافت اقامت دائم اوکراین نمی شود، شما با ورود سرمایه حداقل 100,000 دلار در چرخه اقتصاد این کشور می توانید اقامت دائم اوکراین را دریافت کنید؛ شما با خرید سهام به ارزش حداقل 100,000 دلار نیز می توانید اقامت دائم اوکراین را کسب کنید.
دکمه بازگشت به بالا