مشاوره رایگان مهاجرت به چین

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

چین در شرق آسیا واقع شده و یکی از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین کشورهای جهان است. چین به عنوان اولین صادر کننده بزرگ جهان و دومین وارد کننده بزرگ کالا شناخته می شود. این کشور دارای اقتصاد مدرن است و همچنین رشد اقتصادی سریعی دارد. چین دارای فرهنگ پویا، زیر ساخت های پیشرفته، فرصت های شغلی فراوان، و… است. در ویزامیزا با انتشار مقالات با اطلاعاتی کارآمد و به روز سعی داریم مسیر مهاجرت را برای شما روشن تر سازیم. شما می توانید با مشاوره رایگان با مشاورین باتجربه در حوزه مهاجرت سوالات و ابهامات خود را رفع کنید.

  • مهاجرت تحصیلی به چین
    چین دارای سیستم آموزشی پیشرفته و استاندارد، دانشگاه های معتبر و مدرن و امکانات آموزشی مجهز و پیشرفته می باشد. دانشجویان بومی و بین المللی برای تحصیل هزینه پرداخت می کنند اما با توجه به زبان و دانشگاه محل تحصیل این هزینه کم و زیاد خواهد شد. شما امکان کار پاره وقت حدود 10 الی 30 ساعت و دریافت بورسیه تحصیلی برای کاهش هزینه ها را نیز خواهید داشت.
  • مهاجرت کاری به چین
    مهاجرت کاری به چین با توجه به نرخ پایین بیکاری و اقتصاد قوی این کشور جزو انتخاب های پرطرفدار بین مهاجرین است. برای مهاجرت کاری به چین نیاز دارید ابتدا یک جاب آفر از سوی کارفرما اهل چین دریافت کنید، در صورتی که کارفرما اثبات کند هیچ نیروی کار مناسب چینی ای برای موقعیت شغلی مورد نظر وجود ندارد می تواند برای شما جاب آفر صادر کند و سپس مراحل دریافت ویزای کاری آغاز شود.
  • مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری
    با توجه به شرایط اقتصادی متناسب چین و آماده سازی بازاری مناسب برای سرمایه گذاری خارجی توسط دولت این کشور، سرمایه گذاران زیادی تمایل به سرمایه گذاری در چین نشان می دهند. نرخ مصادره اموال در چین حدود 5% است که نشان می دهد سرمایه شما امنیت زیادی در این کشور ندارد پس بهتر است روشی که قصد دارید برای سرمایه گذاری انتخاب کنید را به خوبی بررسی کنید. سرمایه اولیه لازم برای سرمایه گذاری حدود 500,000 الی 2 میلیون دلار است که بسته به هر شهر متغیر خواهد بود.
دکمه بازگشت به بالا