مشاوره رایگان مهاجرت به اسلوونی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

اسلوونی در جنوب اروپا واقع شده و عضو اتحادیه اروپا، ناتو و منطقه یورو است. این کشور دارای طبیعت زیبا، منابع عظیم سنگ های ساختمانی، روی، زغال سنگ و قلع می باشد. همچنین اسلوونی استانداردهای زندگی بالایی دارد، هزینه های زندگی پایین است، سطح امنیت بالایی دارد، از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار است، به دلیل امنیت و ثبات اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بین المللی است، سیستم آموزشی با استانداردی دارد و اکثر مردم دارای تحصیلات عالی هستند، و…. در ویزامیزا سعی داریم با ارائه مقالات با اطلاعات کارآمد و به روز مسیر مهاجرت را برای شما هموارتر و روشن تر سازیم، همچنین شما می توانید از طریق موقعیت مشاوره رایگان با مشاورین خبره مهاجرت برای سوالات خود پاسخ پیدا کنید.

  • مهاجرت تحصیلی به اسلوونی
    اسلوونی دارای دانشگاه های معتبر، سیستم آموزشی استاندارد، دانشگاه های معتبر در سطح جهان، و.. می باشد که موجب شده مورد توجه دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند قرار بگیرد. اسلوونی از سیستم آموزشی بولونیا پیروی می کند. برای دریافت ویزای تحصیلی باید از یکی از دانشگاه های اسلوونی پذیرش دریافت کنید و سپس مراحل دریافت ویزای تحصیلی را آغاز کنید. این روش مهاجرت باعث دریافت اقامت دائم نمی شود.
  • مهاجرت کاری به اسلوونی
    برای مهاجرت کاری به اسلوونی نیاز به ویزای کار دارید. از طریق سایت ها یا موسسات کاریابی می توانید شغلی متناسب در اسلوونی پیدا کنید و با کارفرما ارتباط برقرار کنید. کارفرما اهل اسلوونی برای اینکه بتواند برای شما مجوز اقامت دریافت کند باید برای موقعیت شغلی خالی یک آگهی در اسلوونی و سپس در اتحادیه اروپا منتشر کند و در صورت پیدا نشدن نیروی کار مورد نظر برای هردو آگهی برای شما مجوز اقامت دریافت کند، این مجوز 1 سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. پس از 5 سال کار و زندگی و پرداخت مالیات در اسلوونی می توانید اقامت دائم اسلوونی را دریافت کنید.
  • مهاجرت به اسلوونی از طریق سرمایه گذاری
    سرمایه گذاری در اسلوونی با توجه به موقعیت خوب اقتصادی این کشور از روش های مورد توجه است. سرمایه گذاری در اسلوونی با 100,000 یورو ممکن است و جزو کمترین میزان سرمایه گذاری در اروپا به شمار می رود. این روش می تواند باعث دریافت اقامت دائم پس از 5 سال و دریافت تابعیت اسلوونی پس از 5 سال دیگر شود.
دکمه بازگشت به بالا